Intrebari si raspunsuri

Intrebari si Raspunsuri

Informatii despre livrari

Care sunt metodele de plata posibile?

Plata se poate face online cu cardul sau ramburs suma de plata fiind achitata curierului.

Care sunt posibilitatile de livrare!

Livrarile se pot face prin curierat rapid avand un cost de………..sau prin Posta Romana avand un cost de…….
Atentie: Livrarile prin Posta se pot efectua doar pentru comenzile achitate cu plata online.
Pentru comenzi cu valoarea mai mare de…………..transportul este gratuit

Care este politica de retururi?

Pescar de somn isi ia angajamentul sa returneze integral suma platita pentru un produs sau sa il inlocuiasca cu un produs de aceeasi valoare sau mai mare (deiferenta de valoare va fi suportata de client) in cazul in care clientul se declara nemultumit de unul sau mai multe produse. Returul se accepta doar pentru produsele insotite de ambalajul original si aflate in stare nederiorata si fara urme de uzura.

Ce se intampla cu reclamatiile de calitate!

Pentru produsele unde este clar un defect de fabricatie apparent sau ascuns se vor returna banii integral sau se va inlocui produsul cu unul de aceeasi valoare sau mai mare diferenta de plata fiind suportata de catre client.

Informatii despre livrari

Care sunt metodele de plata posibile?

Plata se poate face online cu cardul sau ramburs suma de plata fiind achitata curierului.

Care sunt posibilitatile de livrare!

Livrarile se pot face prin curierat rapid avand un cost de………..sau prin Posta Romana avand un cost de…….
Atentie: Livrarile prin Posta se pot efectua doar pentru comenzile achitate cu plata online.
Pentru comenzi cu valoarea mai mare de…………..transportul este gratuit

Care este politica de retururi?

Pescar de somn isi ia angajamentul sa returneze integral suma platita pentru un produs sau sa il inlocuiasca cu un produs de aceeasi valoare sau mai mare (deiferenta de valoare va fi suportata de client) in cazul in care clientul se declara nemultumit de unul sau mai multe produse. Returul se accepta doar pentru produsele insotite de ambalajul original si aflate in stare nederiorata si fara urme de uzura.

Ce se intampla cu reclamatiile de calitate!

Pentru produsele unde este clar un defect de fabricatie apparent sau ascuns se vor returna banii integral sau se va inlocui produsul cu unul de aceeasi valoare sau mai mare diferenta de plata fiind suportata de catre client.

Mai ai si alte intrebari?