Spinning la somn: 17 - 19.05.2017
blog

Spinning la somn: 17 – 19.05.2017

Salut dragi pescari,

Cum prohibitia s-a terminat la noi si am putut pescui de pe data de 16 mai ne-am luat cateva zile de concediu cu intentia declarata de a testa lansetele de spinning Unicat Vencata Spin cu ajutorul unui somn de peste 2 m asa ca miercuri, la 4 dimineata eram in barca urmand sa fac jonctiunea cu Laurentiu si Nelutu pe locul de pescuit si in acelasi timp sa ne intalnim cu Mihai si Cristi care urmau sa pescuiasca la clonc.

Ziua 1 a inceput promitator cu Laurentiu si  care a facut un dril frumos cu un somn de 1,62m care a atacat o cicada Sweeper galben cu rosu dar a continuat cu multa munca si cu voie buna, cu relaxare intre prieteni fara a mai fi vreo prezentare notabila ci doar cateva atacuri maraite si neconcludente. Pescuitul la clonc a mers sub asteptari datorita Dunarii extrem de tulbure si a vantului care a suflat ca nebunul.

Ziua 2: Nelutu se retrage asa ca hotaram sa iesim doar cu barca mea si incepe iar cu Laurentiu care reuseste sa pacaleasca un somotel estimat la vreo 4 kg si in rest tragem ca nebunii de lansete in timp ce schimbam nalucile in continuu trecand de la cicade la shad-uri, linguri grele, si ceva voblere fara a avea succes pana dupa amiaza cand reusesc sa pacalesc un somn estimat pe la 6 kg cu un shad alb cu rosu in timp ce tzopaiam bila mai mult pe loc asteptand sa fie inpinsa spre mine de curent. Facem cateva poze si continuam pana seara fara a mai avea parte de adrenalina asa ca pe la ora 19:00 hotaram sa ne retragem spre casa urmand sa revenim a-2a zi si mai dimineata cu sperantele la cote maxime si pentru faptul ca dunarea dadea semne de limpezire iar prognoza este incurajatoare. La Clonc lucrurile se deruleaza ceva mai bine ca in prima zi cu prezentari la monturi cu pesti care se plimba de la o lanseta la alta dar care nu vor sa atace dar baietii muncesc si muncesc si se simt bine si din cand in cand ne viziteaza sa mai schimbam impresii si mai fac cate o pauza de la clonc ca sa ni se alature la spinning.

Ziua 3: Plecarea se face la ora 4 din nou asa ca pe la 5 fara ceva dam ancora si ne apucam plini de sperante de cautat prin cotloane secrete, pe langa buturugi antice care tin somn si mananca naluci, pe langa maluri si in gropi de peste 25 m dar singurul eveniment notabil ramane un guvid ce s-a aflat in locul nepotrivit la momentul nepotrivit

Ziua continua dupa tipar si spre dupamiaza reusesc cu greu sa pacalesc un alt somotel undeva pe langa mal dupa ce am insistat sa pierd un numar substantial de naluci printre niste crengi intre care sa ascundeau un numar destul de mare de somotei sau cel putin asa zicea sonarul.

Ziua a fost una groaznic de calduroasa dar trebuie sa stau cu geaca pe mine pentru ca soarele si vantul din ziua precedenta m-a ars si orice raza de soare imi provoaca dureri!

Decidem sa terminam ziua pe la 6 dupa amiaza si suntem obositi dar satisfacuti de 3 zile de pescuit in care am muncit mult si cu toate ca nu am avut conditii optime de pescuit am reusit sa pacalim 4 somni ceea ce face ca oboseala sa fie resimtita mai putin si sufletele sa ne radieze de bucurie

Sambata si Duminica avem, din pacate, alt program asa ca niciunul dintre noi nu poate iesi pe apa dar, totusi………..Va urma